तपाईंको गुनासो/उजुरीको ताजा स्थिति


ट्र्याक नम्बर : 04-2019-294LE1

गुनासो प्राप्त भएको मिति:

निवेदकको नाम र ठेगाना : गाेप्य

माध्यम: E-mail

बिषयकाे संक्षिप्त विवरण: Complain on Western regional hoapital(Gandaki hospital,Pokhara): Yas hospital ma bimari ko sankhya aatayadhik hune ,tara yasko managemt ra sewa subida aatentai naramro hudai gayako le sambandhit nikayama dhyan garaedinu huna bises aanurod xa. Problem : Bihana 7am baje dekhi 2hrs line basera ticket paencha,ani check up garna pani palo kurda 2,3pm bajcha,4-5 hrs line basnu parne huncha.ra check up pachi medicine line thau ma pani kamtima 1hrs line basnu parcha. Yasari bihana 7 baje aayako bimari samannaya check up ko lagi pani deuso 3-4pm samma lagne garcha. Generally medical ward ko halat atinai dayaniya xa.manxe haru dainik 400 vanda badi bimari hunxan,ward room euta matra xa,bahira bimari basne ramro thau pani chaina,sabai uviyarai dhoka aagadi taxad maxad gardai basne isthiti cha,kati bimari tehi vid ma nisasiyara faint hune,aajha jestha nagarik jhan pidit hune gareko aawastha cha. so please yo bisayama sambandhit bivag,mantralaya ko dhyanakarsan gariyos.


ताजा अवस्था कार्यालय मिति
तँपाइकाे गुनासाे सामाजिक विकास मन्त्रालयमा प्रकृयाकाे लागि पठाइएको छ । मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय
तपाइको गुनासो दर्ता भएकाे छ| मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय

यो प्रदेश सरकार, मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको सूचना संचार प्रविधिमा आधारित उजुरी, गुनासो/ व्यवस्थापनको लागि बनाईएको विद्युतीय संयन्त्र हो र यस संयन्त्रको सम्पूर्ण अधिकार यस कार्यालयमा निहीत रहनेछ।

Maintained By: Virtual Technology