तपाईंको गुनासो/उजुरीको ताजा स्थिति


ट्र्याक नम्बर : 05-2019-O9JYLA

गुनासो प्राप्त भएको मिति:

निवेदकको नाम र ठेगाना : गाेप्य

माध्यम: Web

बिषयकाे संक्षिप्त विवरण: Namaskar Sir, Sir Pokhara -17, Gharipatan chowk bata aakha hospital jani sadak ma nala nirman(baneko) dherae vaesakyo tara tyo nala kam na kach ko vako xa. Jati thulo pani pare pani chowk mae pani taal vayera basxa tara nala hudae gharikula tira jadaina kina vane tyo nala lai chowk ko sadak vanda aglo gariyeko xa ra chowk ko pani tyo nala hudai jana ko lagi kuna kuna gahiro pani gariyeko xaena. tyo nala ma mato jamni, lamkhutte matra auni thau, ghar ghar ko fohor pani jamera basni matra vako xa. yedi tyo nala lai alikati kuna kuna gahiro garera chowk ko pani bagna milni banauni ho vane nala pani safa hunthyo, chowk ko sadak ko pitch pani charkinna thiyo. tesaile sir tyo nala lai alikati agadi vayeko chowk ko sadak samma kuna kuna khaldo garera connect garnu paryo.


ताजा अवस्था कार्यालय मिति
तँपाइकाे गुनासाे पोखरा महानगरपालिकाको कार्यालयमा प्रकृयाकाे लागि पठाइएको छ । मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय
तपाइको गुनासो दर्ता भएकाे छ| मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय
आ. का.काे लागि पाेखरा महानगरपालिकामा पठाउने । मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय
तपाइको गुनासो हेलो सिएम् कक्षले अनुगमन गर्दै छ| मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालय

यो प्रदेश सरकार, मुख्यमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयको सूचना संचार प्रविधिमा आधारित उजुरी, गुनासो/ व्यवस्थापनको लागि बनाईएको विद्युतीय संयन्त्र हो र यस संयन्त्रको सम्पूर्ण अधिकार यस कार्यालयमा निहीत रहनेछ।

Maintained By: Virtual Technology